Добре дошли във форумите на Pretty Little Liars. Влез или се регистрирай.
Добре дошли във форумите на Pretty Little Liars. Влез или се регистрирай.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pllfans.bulgarianforum.net //

ИндексПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход

You can find me on a table full of vodka&tequila*

Go down 
+20
aanniittuu
~dirtylittlesicret
irrie
ﮬﮬ pretty_little_liar_96
- bloody
badass hardy
esttely
PrettyLiars`
~Rossita.
pretyyhanna
Lucy Hale ♥
gleek^
eddy
-A
xx.Bubiinkkaa~
SashaPFans`
xxAdi
A Year Without Rain <3
xxKathyxx
Hanna
24 posters
Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
АвторСъобщение
eddy
администратор
eddy

Брой мнения : 375
Регистиран/а на : 24.07.2010
Възраст : 30

You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Empty
ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyЧет Авг 19, 2010 7:24 am

И трите са невероятни!Направо искам да си ги сложа и трите.Браво!
Върнете се в началото Go down
https://pllfans.bulgarianforum.net/
Hanna
PRETTY
Hanna

Брой мнения : 422
Регистиран/а на : 08.08.2010
Възраст : 29
Местожителство : Sofia

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyЧет Авг 19, 2010 9:57 pm

много гадни иконки на ариа и езра

You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 4You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 46You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 57878You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 6549You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 68
You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Unti4tled-1You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-2You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-3You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-5You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-6
http://myinspirati0n.deviantart.com/
A Year Without Rain <3
PRETTY LITTLE LIAR
A Year Without Rain <3

Брой мнения : 1466
Регистиран/а на : 25.07.2010
Възраст : 26
Местожителство : Sof!aa

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyЧет Авг 19, 2010 10:31 pm

Невероятнии! <33 Обичам ги! Бравоо! <33
xx.Bubiinkkaa~
администратор
xx.Bubiinkkaa~

Брой мнения : 1216
Местожителство : Пловдiiв.. ~

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyЧет Авг 19, 2010 11:05 pm

Харесвам 5-тата.
ﮬﮬ pretty_little_liar_96

ﮬﮬ pretty_little_liar_96

Брой мнения : 7
Регистиран/а на : 16.08.2010
Възраст : 27
Местожителство : Хасково

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyЧет Авг 19, 2010 11:14 pm

@pretty_little_liar_96
You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 SAASHAPORDU$KA[/quote]

останах без думи You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 280212 веднага го слагам You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 578730
Hanna
PRETTY
Hanna

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyПет Авг 20, 2010 12:09 am

Радвам се, че иконките ви харесват, защото според мен по-гадни иконки никога не съм правила ;S
Hanna
PRETTY
Hanna

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyПет Авг 20, 2010 12:10 am

Оу ето това не го постнах, поръчка от друг форум - свързани иконки (в някои форуми не дават да имаш повече от 1 картинка в подписа)

You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 AABB
Hanna
PRETTY
Hanna

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyПет Авг 20, 2010 4:40 am

GOOOOOSSIP GIIIIIIRLLL <#232%$@52 LOVE

You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-1You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-11You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-12You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-13You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-14
You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-15You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-16-1You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-16You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-17You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-3-1
You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-3You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-4You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-5You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-6You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Untitled-7
xx.Bubiinkkaa~
администратор
xx.Bubiinkkaa~

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyПет Авг 20, 2010 6:34 am

Харесвам 3-я, 13-тия и 14-тия!! You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 493927
A Year Without Rain <3
PRETTY LITTLE LIAR
A Year Without Rain <3

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyПет Авг 20, 2010 2:47 pm

Всички са велики! <33 Обичаам гии! Обичам и хората на тях! <33
Hanna
PRETTY
Hanna

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyПет Авг 20, 2010 11:34 pm

5 иконки от 4 сезон на Gossip Girl
You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Parlezvousgossip1You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Parlezvousgossip2You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Parlezvousgossip3You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Parlezvousgossip4You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Parlezvousgossip5

Ако искате мога да направя и подпис с някоя от снимките на иконките {:
Направих още около 30 иконки (не на госип гърл), но ще ги кача в lj по-късно.
PrettyLiars`
PRETTY
PrettyLiars`

Брой мнения : 296

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyПет Авг 20, 2010 11:54 pm

Невероятни!Може ли иконки на Деми Ловато? Ето снимки:

http://www.demisource.org/gallery/thumbnails.php?album=632

Благодаря! You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 493927
A Year Without Rain <3
PRETTY LITTLE LIAR
A Year Without Rain <3

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyСъб Авг 21, 2010 1:13 am

Прекрасни са,Миме! <33
Hanna
PRETTY
Hanna

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyСъб Авг 21, 2010 2:34 am

PrettyLiars` написа:
Невероятни!Може ли иконки на Деми Ловато? Ето снимки:

http://www.demisource.org/gallery/thumbnails.php?album=632

Благодаря! You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 493927

You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Demi1You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Demi2You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Demi3You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Demi4

{:
A Year Without Rain <3
PRETTY LITTLE LIAR
A Year Without Rain <3

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyСъб Авг 21, 2010 2:49 am

Oбичам последното! <33 Но иначе и другите са яки! < 33
Hanna
PRETTY
Hanna

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyНед Авг 22, 2010 2:12 am

Последната промяна е направена от Hanna на Нед Авг 22, 2010 5:46 pm; мнението е било променяно общо 1 път
A Year Without Rain <3
PRETTY LITTLE LIAR
A Year Without Rain <3

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyНед Авг 22, 2010 2:21 am

Влюбена съм в това на Ашли и Келън! <33 Втория вариант на това на Блеар и Серина ми харесва супер много! <33 А това на Кейти е супер сладко! Надписа ме кефи много!!! <33
xxKathyxx
PRETTY LITTLE
xxKathyxx

Брой мнения : 762
Регистиран/а на : 27.07.2010
Възраст : 27
Местожителство : Варна

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyНед Авг 22, 2010 2:35 am

Това на Aшли и Келън е суперско, обожавам го You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 493927 You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 493927 И на мен втория вариант на Блеър и Лейтън ме кефи повече. Обичам и това на Кейти You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 493927

С.
http://vbox7.com/user:katincityy96
gleek^
PRETTY
gleek^

Брой мнения : 360
Регистиран/а на : 26.07.2010

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyНед Авг 22, 2010 3:25 am

И аз много харесвам това на Ашли и Келън <3
+ това на Манчестър, макар че не съм фен на футбола. :D
Hanna
PRETTY
Hanna

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyНед Авг 22, 2010 3:29 am

хаха мерси {: този втори вариант, който харесахте мислех, че е изгубен, за това направих зеленикавия подпис на Блеър и Серена. Чак като ги качвах го намерих :D
xx.Bubiinkkaa~
администратор
xx.Bubiinkkaa~

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyНед Авг 22, 2010 6:29 am

Невероятни са!! Имаш огромен талант.
aanniittuu
PRETTY LITTLE
aanniittuu

Брой мнения : 553
Възраст : 28
Местожителство : Омуртаг

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyНед Авг 22, 2010 7:17 pm

Такам... ето я и моята поръчка, да знаеш, че може малко да те затрудни. Може ли да ми направиш подпис и аватар със снимки от втори епизод със Ариа и Езра, когато се целуват в колата му, обаче и съобщението ,,When students kiss teachers, someone gets hurt. That' s a promise I' ll keep....,, да го има. Сори за твърде многото ми капризи.
xxAdi
PRETTY
xxAdi

Брой мнения : 108
Регистиран/а на : 01.08.2010

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyНед Авг 22, 2010 7:56 pm

Влюбена съм в последните!
-A
PRETTY
-A

Брой мнения : 224
Регистиран/а на : 04.08.2010

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyПон Авг 23, 2010 12:18 am

Невероятна си!Незнам за кой път го казвам ама с всеки един ми харесват все повече.Браво!
Hanna
PRETTY
Hanna

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 EmptyПон Авг 23, 2010 4:59 pm

aanniittuu написа:
Такам... ето я и моята поръчка, да знаеш, че може малко да те затрудни. Може ли да ми направиш подпис и аватар със снимки от втори епизод със Ариа и Езра, когато се целуват в колата му, обаче и съобщението ,,When students kiss teachers, someone gets hurt. That' s a promise I' ll keep....,, да го има. Сори за твърде многото ми капризи.

You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 POruCkhsa
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: You can find me on a table full of vodka&tequila*   You can find me on a table full of vodka&tequila* - Page 4 Empty

You can find me on a table full of vodka&tequila*
Върнете се в началото 
Страница 4 от 7Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next