Добре дошли във форумите на Pretty Little Liars. Влез или се регистрирай.
Добре дошли във форумите на Pretty Little Liars. Влез или се регистрирай.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

pllfans.bulgarianforum.net //

ИндексПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход

does she love you the way i can? ~ magii's things

Go down 
+4
xx.Bubiinkkaa~
eddy
A Year Without Rain <3
lermaniac!~
8 posters
АвторСъобщение
lermaniac!~
new liar
lermaniac!~

Брой мнения : 85
Регистиран/а на : 05.08.2010
Възраст : 28
Местожителство : Варнаа!

does she love you the way i can? ~ magii's things Empty
ПисанеЗаглавие: does she love you the way i can? ~ magii's things   does she love you the way i can? ~ magii's things EmptyВто Авг 10, 2010 3:25 pm

Хей! Ами занимавам се с фотошоп от горе-долу една годинка ии спроред менее не съм никак добра... Спрямо работите на хората моите просто... Ако някой иска нещо не давам гаранция, че ще мога, защото фотошопа ми е скапан ии трябва всеки път да го инсталирам на ново... Тааа ето посмейте се на воля:
(тези са от вчера)
does she love you the way i can? ~ magii's things 001xv does she love you the way i can? ~ magii's things 002w does she love you the way i can? ~ magii's things 003i does she love you the way i can? ~ magii's things 004in does she love you the way i can? ~ magii's things 005i
does she love you the way i can? ~ magii's things 006xp does she love you the way i can? ~ magii's things 007t does she love you the way i can? ~ magii's things 008f does she love you the way i can? ~ magii's things 009s does she love you the way i can? ~ magii's things 37899521
does she love you the way i can? ~ magii's things 001nk does she love you the way i can? ~ magii's things 002lj does she love you the way i can? ~ magii's things 001d does she love you the way i can? ~ magii's things 002e does she love you the way i can? ~ magii's things 003yd
does she love you the way i can? ~ magii's things 004zn does she love you the way i can? ~ magii's things 43017216
Spoiler:
Върнете се в началото Go down
http://logan-online.dir.bg
A Year Without Rain <3
PRETTY LITTLE LIAR
A Year Without Rain <3

Брой мнения : 1466
Регистиран/а на : 25.07.2010
Възраст : 26
Местожителство : Sof!aa

ПисанеЗаглавие: Re: does she love you the way i can? ~ magii's things   does she love you the way i can? ~ magii's things EmptyВто Авг 10, 2010 3:51 pm

Супер са! Хич, не са зле! Ъм.. може ли да ми кажеш от коя фотосесия на Сел е тази снимка? Пиши ми ЛС,ако искаш! ;пп
eddy
администратор
eddy

Брой мнения : 375
Регистиран/а на : 24.07.2010
Възраст : 30

ПисанеЗаглавие: Re: does she love you the way i can? ~ magii's things   does she love you the way i can? ~ magii's things EmptyВто Авг 10, 2010 4:05 pm

Авчетата са много сладки!Първата графика е невероятна.Браво! does she love you the way i can? ~ magii's things 329129
https://pllfans.bulgarianforum.net/
xx.Bubiinkkaa~
администратор
xx.Bubiinkkaa~

Брой мнения : 1216
Възраст : 29
Местожителство : Пловдiiв.. ~

ПисанеЗаглавие: Re: does she love you the way i can? ~ magii's things   does she love you the way i can? ~ magii's things EmptyВто Авг 10, 2010 7:11 pm

Обожавам иконките.
lermaniac!~
new liar
lermaniac!~

Брой мнения : 85
Регистиран/а на : 05.08.2010
Възраст : 28
Местожителство : Варнаа!

ПисанеЗаглавие: Re: does she love you the way i can? ~ magii's things   does she love you the way i can? ~ magii's things EmptyСря Авг 11, 2010 6:00 pm

Ето някой по-старички...
Spoiler:
П.П Мерси за милите коментари! Радвам се, че това, което правя ви харесва!
http://logan-online.dir.bg
A Year Without Rain <3
PRETTY LITTLE LIAR
A Year Without Rain <3

Брой мнения : 1466
Регистиран/а на : 25.07.2010
Местожителство : Sof!aa

ПисанеЗаглавие: Re: does she love you the way i can? ~ magii's things   does she love you the way i can? ~ magii's things EmptyСря Авг 11, 2010 6:19 pm

Оо страхотни са! Браво!
Lucy Hale ♥
PRETTY
Lucy Hale ♥

Брой мнения : 370
Регистиран/а на : 29.07.2010
Възраст : 27

ПисанеЗаглавие: Re: does she love you the way i can? ~ magii's things   does she love you the way i can? ~ magii's things EmptyСря Авг 11, 2010 6:48 pm

Магии! Яки неща имаш!
irrie
PRETTY
irrie

Брой мнения : 303

ПисанеЗаглавие: Re: does she love you the way i can? ~ magii's things   does she love you the way i can? ~ magii's things EmptyВто Авг 17, 2010 4:39 am

Така като гледам си фен на Логън. <33 Иначе добри са. Особено този, който носиш. does she love you the way i can? ~ magii's things 30810
xxKathyxx
PRETTY LITTLE
xxKathyxx

Брой мнения : 762
Регистиран/а на : 27.07.2010
Възраст : 27
Местожителство : Варна

ПисанеЗаглавие: Re: does she love you the way i can? ~ magii's things   does she love you the way i can? ~ magii's things EmptyВто Авг 17, 2010 4:50 am

Обожавам тези на Логън does she love you the way i can? ~ magii's things 698603 does she love you the way i can? ~ magii's things 493927 does she love you the way i can? ~ magii's things 493927 does she love you the way i can? ~ magii's things 280212
http://vbox7.com/user:katincityy96
- bloody
PRETTY
- bloody

Брой мнения : 299
Регистиран/а на : 12.08.2010
Местожителство : Шумен

ПисанеЗаглавие: Re: does she love you the way i can? ~ magii's things   does she love you the way i can? ~ magii's things EmptyВто Авг 17, 2010 10:27 pm

Тези на Логан са невероятни! does she love you the way i can? ~ magii's things 280212
http://ninadobrev.dir.bg
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: does she love you the way i can? ~ magii's things   does she love you the way i can? ~ magii's things Empty

does she love you the way i can? ~ magii's things
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1